tisdag 11 juni 2013

Skolavslutningsfirande och banträning


Idag efter jobbet åkte jag, Tobbe och Mike till Sandviken för skolavslutningsfirande. Tobbes lillebror slutade nian så vi var ditbjuden på mat. Jättegod kycklinggryta och dessert med chokladpudding, grädde och jordgubbar. Mums!!

Lämnade kvar T hos familjen och tog Mike med mig till klubben för banträning. Vi byggde en jätterolig bana. Mike går så himla fint ibland. Det roliga med banträningar är att problemen man har blir så mycket tydligare. Jättenyttigt för MIG som är så yr ;) Mike har det inte lätt ibland. Toppen också när man tränar med bra folk som påminner en om saker som man vet, har tränat på, men lagt åt sidan lite...som ikväll. Jag blev påmind om att Mike blir onödigt vid ibland. En sak som jag vet om, har tränat men som sagt - lagt åt sidan. Så ikväll tog vi tag i det. Hittade en del i banan också som jag ska bygga upp imorn och träna på som Mike hade svårt med. 

Fick med mig en lagom nöjd hund med mig hem. 
Nån som var mindre nöjd var våran lille mops...lite överskottsenergi av att ha varit hemma själv med Lee nån timme. Så ett kort träningspass inne och ett ben fick lösa det ikväll. Imorn är jag ledig...lovley!! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv