tisdag 18 juni 2013

Man förlorar inte guld, man vinner Silver!

Älskar den här bilden!!!

Hej tisdag!

Fy tusan vad jag gillar mitt nya jobb. Ännu en dag till ända.

Måste ju börja med att Gratulera BABI, Bollnäs mediumlag som tog Silver på SM. Jättegrattis till er!!! Tyvärr blev det inget guld för Jocke. Synd. En sketen femma på balansen tog det ifrån dom. Jag hoppas  att dom får en chans i landslaget även om det inte räckt hela vägen på både uttagning och SM. Tycker deras lägsta nivå är så pass hög om man kollar på hela säsongen att det borde väga upp. Sen säger jag inte att det inte finns andra duktiga ekipage i small som också förtjänar att vara där, för det gör det. 

Det här SM var verkligen ett roligt SM även om man inte var på plats. Det var roligt ifrån tvsoffan. För kopplade man in datorn i tvn som vi gjorde så var det SJUKT BRA! Bra filmat, med olika vinklar & speaker. Det kändes som att kolla på en riktig tvsändning som fotbollsvm typ. Jag förstår inte hur folk kunde gnälla på att dom bytte vinklar. PROFFSIGT tycker ja :) Så här har ni iaf en väldigt nöjd supporter ;) Det enda som var synd var att jag jobbade ihelgen så jag missade en del. Missade medium, men då hade sändningen strulat så det var väl tur för mig då. Jag hoppas verkligen att nästa arrangör tar efter och fortsätter på samma bana. Då tror jag att sporten kommer få högre status och få fler intresserade. Bra gjort Falkenberg! Hatten av för er! Å stort Grattis till alla medaljörer!!!!

Är det bara jag eller blir man inte lite extra pepp när det gäller träning efter ett mästerskap? Nu vill jag bygga bana med träningsgruppen, upptäcka fler svagheter att förbättra och sen vill jag åka till Bollnäs och träna skiten ur mig med Annika. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv