tisdag 4 juni 2013

Tävling

 Förra helgen så var jag och Mike i Sandviken och tävlade
Härligt väder, nära hem och flera bollnäsbor på plats. Saknade Annika där bara. Nu jäklar får väl hennes hundar bli frisk snart!!

I första loppet gicks starten och första delen bra. Sen fick vi en rivning på tredje hindret från slutet & när Mike skulle ta slalom efter en tunnel så går han in fel. Flera gånger i en ingång som vi tränat dagen innan och han inte haft några problem med. Å inte brukar ha heller. Men men..bara att träna mera!! Nöjd ändå med det loppet.

I andra loppet så hade en löptik kört två hundar före oss. Jag tror det var det som gjorde honom ko-ko i huvudet. För han var då inte på samma planet som mig. Han var uppe i luften och jag kämpade för att få honom med mig. Men vi körde inte tillsammans så vi gick av banan. Trist för banan var skitrolig och jag hade verkligen velat köra den ordentligt. Han har varit sådär tidigare när löptikar har kört alldeles före så nu har jag börjat fundera på att kastrera honom. Jag kommer ju aldrig ta några valpar efter honom iaf eftersom syrran hans har haft cancer och ena brorsan blev avlivad efter ett krampanfall som kan ha varit epelepsi. Så det kanske säger snap-snap i vinter! 

 Hjälpte festfixargruppen att fixa fest förra veckan!

 Love of my life!
Kan man bli kärare för varje dag som går?
JA, jag tror det...det känns så!

Kolla vilken gullig frukost jag fick häromdagen!! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv