tisdag 4 juni 2013

Ordningen är återställd - Lee är hemma igen




Gissa om det var härligt att träffas efter två veckor ifrån varandra!
Jag vet inte vem som var gladast, Lee eller jag?!

Mysigt att ha honom hemma igen. Vi har solat, tränat agility, gått långa promender i skogen och bara varit hemma och myst. Han som inte är så kelig i vanliga fall var allt lite extra första dagarna hemma. Borta bra men hemma bäst kanske.



Jag tog ju tu tåget upp till Hanna när jag skulle hämta Lee. Tobbe var hemma med dom andra hundarna så när jag hämtade hem Lee passade jag på att sova över hos Hanna en natt. Vi hade planerat in en kväll på parken med brudarna. Tyvärr så blev Johanna sjuk...sååå typiskt. Men hon kom iaf på förfesten och åt med Hanna, mig och Katja. Sen när vi andra gick ner på parken så gick hon hem. På parken mötte vi upp Linda Andersson. Vi dansade och hade skitkul hela kvällen!! Längesen jag hade så kul!! Dagen efter tog Lee och jag tåget hem igen. Oförskämt pigga. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv