onsdag 26 juni 2013

Tävling i Dala Floda


Ikväll var det dags för tävling i Dala-Floda. 
Jag & Mike började med att åka fel så vi kom precis då våran banvandring skulle börja. Men eftersom vi hade startnummer ett så hade Tina varit snäll och flyttat oss sist.  Första banan var jätterolig. Mycket rolig handling och det kändes som att banan kunde passa oss. Tyvärr så rev Mike andra hindret, sen strula jag till det i mitten och var lite felplacerad så även om vi inte fick nå fel där så tappade vi tid. Sen råkade Mike springa förbi muren så vi blev diskade. Men förutom rivningen och den missade muren så tyckte jag att Mike var duktig. Jag däremot läre sluta vara så yr med banorna. Måste verkligen träna hela banor oftare!!

Andra loppet började med en tjuvstart ifrån Mike. Men förutom det så gillade jag känslan i loppet. Han jobbade med mig och vi kändes som ett team. Sen blev det missförstånd så han svängde åt fel håll på två back-hinder vilket även resulterade i rivningar. Vi kom imål med tre rivningar. Men han gjorde ändå bra saker som vägde upp felen så även om det inte blev några nollor idag så är jag nöjd med min lilleman. 

Vi stannade och delade på en hamburgare på McDonalds på vägen hem. Mysigt att åka bara han och jag. Gissa om jag blev förvånad när Tina ringer och säger att hon tagit pris till oss??! ÖÖ..men vi fick ju 15 fel?? Men tydligen så var det bara 6 stycken som tog sig runt och vi var fyra av dom. Synd man inte får pinnar på fel bara.. ;) 

Det var iaf kul att träffa Malin, Tina, Karin, Åsa & Josefin där. Tina och Malin kom fyra och femma i nåt lopp och Åsa vann ett så det var kul :) Nu är man sugen på att åka och träna men jag måste väl sova om jag ska orka upp och jobba imornbitti :) 

Imorn blir det mysdag med Tobbe. Han åker ju till Usa imornnatt så då kommer vi sakna ihjäl oss här hemma!!! Tur jag har bokat in bootcamp med Annika :))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv