tisdag 4 juni 2013

Lunch med E & årets första tutbingo


Förra veckan var jag till Emma och lunchade.
Första gången jag var hem till henne och hon bor verkligen sjukt mysigt. Helt kär i hennes blomkrukor. Vi satt ute på altanen och tjattrade i flera timmar. Emma bjöd på lunch, paj och egengjord mjukglass. Så när jag åkte hem några timmar senare var jag mätt i flera timmar efteråt ;) 

Lite inspirerad av besöket så tog jag mitt presentkort på plantaget och shoppade loss. Bytte till sommargardiner i köket och köpte lite nya blommor & krukor. Två mårbacka pelagonier och en som jag inte kommer ihåg namnet på. Stor klängerväxt med stora vita blommor som ser ut som klockor. Sjukt fin! Så nu blev det ljust och fint därinne!


Jag var även på årets första tutbingo med svärmor och Madde (Tobbes ex.) Ja lite konstigt kanske, men trevligt hade vi :) Spelade poker & jag vann!!! Tjohooo!! Sen på bingon hade jag två tändningar som bäst, men ingen vinst för oss. Osis! Nästa gång...!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv