onsdag 12 juni 2013

Hemmafix


Lediga onsdagar måste vara nåt av det bästa som finns.

Hej!

Idag har det varit fullt upp. Jag önskar att det fanns några timmar extra på dygnen just nu. Igårkväll så hade jag Hart Of Dixi maraton innan jag gick och la mig. Laddade ner nya säsongen och kikade på flera avsnitt. La mig ganska sent inatt så imorse tog vi oss en välbehövlig sovmorgon.

Tog en skön dusch och åkte ner på stan och klippte topparna. Sen åkte jag hem och väckte T. Städade överallt för Tobbes farmor skulle hälsa på för första gången. Vädret var kanon så vi satt ute i solen och fikade. När hon, Eva och Krister åkte så fortsatta jag med att städa skrubben, tömma tfn på bilder och lite annat fix. Nu ska jag kika lite på tv innan det är dags att sova & ladda upp för ännu en jobbdag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv