torsdag 13 juni 2013

Tråkig torsdag


Idag har regnet öst ner hela dan. Inte förns sent ikväll slutade det. 
Boooring!! Vi som hade tänkt träna agility. Blev inge av med det. Sov middag och kikade på tv istället. Turbo ville knappt gå ut och kissa, fick tvinga ut honom. Så det enda vettiga som blev gjort idag är att vi handlade och jag fick ett träningspass själv ikväll. 

Idag hade jag lite tävlingsångest. Vi åker ju upp till Snockes stuga över midsommar så jag missar Ludvika. Anmälde dit utifall-att men väljer att åka och fira med fina vänner istället. Ska bli jättekul!! Trist att missa en tävling bara. Särskilt när det inte blir förns i slutet av juli nästa för oss. Förutom Gagnef. Tänkte anmäla till Karlstad eftersom vi är där på semester den veckan, men eftersom vi ska till GBG så kan vi bara ha Turbo med oss. För han ska bo hos T farmor när vi är där över helgen, och hon är för gammal för att orka med dom stora. Så isf var jag tvungen att ha nån som kunde ta med Mike tillbaka till Bollnäs. Men Annika åkte tillbaka efter helgen eftersom hon åker ner tidigt och går kurs före & vi skulle tävla måndag-tisdag eftersom jag jobbar helgen så då kunde inte hon ta med honom.  Missflyt ;) 

Men så kikade jag i kalendern och jag har ju tagit ledigt alla helger i augusti för tävlingar. Så nu skiter vi i Karlstad och siktar in oss på höstens tävlingar! Känns lite bättre när man ser det så iaf :) 

 Dagens i-lands problem.

God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv