torsdag 27 januari 2011

Härlig förmiddag

Var på stan och inhandlade vin till bålen idag. Hittade ett par skor till halva priset, värsta fyndet!

Sen drog jag och hundarna iväg och gick en sväng. Passade på att träna lite fotgående med Mike där det var stora ytor med toppenunderlag. Han fick gå ganska länge med både vänster och högersvängar och språngmarsch innan jag belönade. Han hade superhärlig attityd och gick väldigt bra idag. Jag tycker t.o.m att vänstersvängarna börjar bli bättre.

Igår var det ju ingen vanlig dag...nej för det var min födelsedag :) Min allra sista t.o.m om man ska tro på Annika. Hon säger att man blir bara 27 nämligen. Mamma, momor & morfar & Farmor kom och grattade mig. Fick en ny tfn, pengar, hundmat & en hel låda med gott&blandat :)

På lördag har jag fest för alla vänner. Jättemånga som kommer så det ska bli otroligt roligt!! Ska komma ihåg att ha kameran igång hela kvällen.

Nu är det snart dags för jobb....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv