söndag 30 januari 2011

Kalas!

Alla foton i detta blogginlägg är taget av min kära vän Hanna Jonsson.
Jag har ärligt snott dom ifrån hennes blogg :)

I lördags var det dags för Födelsedags Kalas för alla mina vänner.

Lite bortfall av sjukdomar, dop och annat, men vi blev runt 15 pers ändå. Å det kanske var tur att det inte kom någon mer för stolarna och soffan räckte precis till... ;)

Emma, Josefin, Elin, Camilla och syrran.
Dom var först att anlända...

Syrran, Nina, bebis-i-magen & Tessan.

Emma, Josefin & Elin.

Jag & syrran

Åsa & Michaela

Elin, Camilla & Hanna

Hanna & Nancy


Förfesten var jätterolig!!
Det var några som inte fastnade på kort...antar att dom var på toa just då eller nåt.. :)

Det var en aningens trångt i våran bil när vi åkte till tuppz...
Nina körde, Hanna satt fram..och bak..ja där såg det ut såhär..

Michaela i knä på Åsa & Nancy i mitten.

Nancy i mitten som sagt och jag i knä på syrran.

Framme på tuppenz.
Michaela, Åsa & Nancy...partyladdade!!


Vi dansade hela kvällen.
Hardcore suerstar var hur grymma som helst att se live.
Jag är mäkta imponerad av att Jocke Berg hoppar sig igenom i stort sett hela spelningen som måste ha varit i över en timme. Å ändå lät det hur grymt som helst. Precis som på skiva.
Grym kondis or what???

Hardcore Superstar.


Tack brudar för att ni kom och gjorde min kväll!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv