lördag 1 januari 2011

010111

Gott Nytt 2011

Nyårsafton firades iår hemma hos oss i goda vänners sällskap.
Tack för en jättetrevlig kväll allihopa.

Nyårs Meny
Förrätt: Lax med pepparotskräm på en bädd av ruccola
Varmrätt: Pepprad oxfilé med två såser, potatisgratäng & en god sallad
Dessert: Kanelparfait med lingon i kolasås


När alla kom bjöd vi på en fördrink & tilltugg i form av ostfylld jalapeno med ringlad honung. När kvällen är trevlig så glöms ofta kameran bort. Kom på det ibland och det resulterade i några kort. Det här var våran (nästan uppdruckna) fördrink.
Tyson är en hund som älskar att vara med då det kommer folk. Han minglar runt ibland allihopa och är den som håller sig vaken längst. Här är han med och ordnar förrätten som J & T stod för.
Förrätten blev jättegod. Å efter att jag börjat äta denna härliga middag så glömdes kameran bort i några timmar.
Vi spelade spel under kvällen och J & jag stod som vinnare flest gånger. Girlpower..
Vid tolvslaget var två av tre grabbar utslagen.
Vi var ute och drack champagne och kikade på fyrverkerierna vid tolvslaget.


Jag var lite orolig på hur Mike skulle reagera på fyrverkerier, men som ni ser behövde jag inte vara orolig alls. Det känns så himla skönt!
Gästerna stannade till fem imorse. Jag, Mike och Tommy Lee gick och la oss före. Tyson hade visst varit uppe och stökat tills alla hade åkt imorse. Så nu ligger jag här i soffan och uppdaterar med Lee vid min sida, medans resten sover gott. Om ett par timmar är det dags att åka till jobbet för inventering.

Godmorgon allihopa
Mitt Nyårslöfte:

2011 ska bli det bästa året någonsin!

1 kommentar:

Bloggarkiv