måndag 17 januari 2011

Man vill alltid ha det man inte kan få..

..eller göra det man inte kan göra just nu.

Ingen träning alls för grabbarna grus idag. Men jag kunde inte hålla mig ifrån att åka och kika när resten av "unghundsgänget" tränade. Roligt att se så många på uppgång.. 2011 kommer bli ett roligt år på det viset. Många nya hundar med gamla förare från klubben som ska debutera.

Tror ni jag blev sugen på att träna själv? OM(!!) säger jag bara.

Imorn är det ju klass tre träning. Så är Lee pigg så åker jag nog. Han behöver komma igång nu. Dags att köra igång hans träning på allvar. Jag har även tänkt att jag ska hinna träna lydnad med Mike ute. Lite svårt att hitta ett ställe med bra underlag bara nu när det har blivit så isigt ute. Kanske blir att jag hyr ridhuset i en timme bara för att få lite kvalite på träningen.

På onsdag är det ju första gången på Mikes lydnadskurs. Lite nervöst men jag hoppas att det går bra. Jag hoppas jag får lite nya tips och ideér på hur jag kan lösa det med våra usla vänstersvängar.

Från en sak till en annan....

Det är alldeles för lite punk nuförtin...
Älskar den här låten!!

1 kommentar:

Bloggarkiv