onsdag 29 december 2010

2010

(DM. Fr.V. Helena Tommy Lee, Alex Floyde, Jocke Fellow)

.: 2010 :.

Tommy Lee´s & mitt mål när 2010 startade var:

* Att vi skulle få flyt i loppen
* Att alla hakningar skulle försvinna
* Att vi skulle börja göra nollor
* Bli uppflyttade till klass 3 i både agility & hopp
* Kvala till SM med "Catch us if you can"

Jag tycker vårt tävlingsår 2010 har varit jättekul. Vi hittade flytet mer och mer, hakningarna blev mindre och mindre och vi lyckades göra en del nollor tillsammans. Nollor som räckte till att bli uppflyttade i båda klasserna och till en och annan sm-pinne. Så jag tycker att vi lyckades med våra mål för iår. Extra roligt var det att vi lyckades ta silver på DM individuellt & Guld med laget. Plus att världens bästa lag lyckades kvala SM. Så det ska bli sååå kul att tävla med gotjejerna. Vi kommer att vara taggade till tusen!!


Största förändringen & överraskningen stod Mike för.
Jag trodde väl aldrig att Mats skulle låta mig ta in en till hund i huset, men gissa om jag är glad för det. Mike passar mig som handen i hansken och är en fröjd att träna. I allt vi har tagit oss för att börja med än så länge. Våra mål för 2010 var att få en trygg uppväxt. Få lite grunder i agilityn och träna lite vardagslydnad. Jag tycker det var bra mål som jag tycker att vi har uppnått ganska bra. Jag gillar min lilleman mer och mer för varje dag som går. 2011 ska bli ett spännande år då vi ska ge oss ut på både lydnads & agilityplanen. Kanske kanske även en bruks start. Det återstår att se.

Målen för 2011 har ja inte klurat ut än.
Jag har några som jag hoppas att vi uppnår.

Gott Nytt 2011 allihopa!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv