tisdag 7 december 2010

Längtar efter sommaren idag

Titta va underbart!
Grönt gräs.


Jag längtar till sommaren idag. Att kunna träna på grönt gräs när jag vill & att det är varmt ute. Det har varit en helt fantastiskt härlig vinterdag med sol idag, men ändå kan jag inte låta bli att längta till sommaren. Åtminstonde till våren.

På förmiddagen var jag och hundarna ute och gick. Körde lite intervaller i djup snö så dom fick plumsa lite. Sen åkte vi till sävstaås för att träna lite lydnad med Mike.

-Lär av dina misstag.

Jag ska aldrig mer träna med dom andra två i bilen bredvid. Tyson och Lee kunde såklart inte låta bli att låta, så Mike fick väldigt svårt att koncentrera sig. Den störningen vill jag inte ha i våran träning just nu. Vi åkte hem istället. Så det blev inget lydnadspass ute idag. Istället laddar vi upp inför kvällens agilityträning :) Det ska bli sååååå kul!!!

Har fått en tanke i huvudet & viljan om det växer mer och mer. Go for it?

1 kommentar:

Bloggarkiv