fredag 17 december 2010

Ett litet annorlunda fredagsmys

"Gänget"

Mysfredag. Alltid i våran lilla familj.
Men ikväll skulle Mats på bandy och ut med jobbet. Så när jag slutade klockan sex ringde jag Annika. Jag köpte med mig pizzor och sen möttes vi upp uppe på klubben.
Annika ville som vanligt vara med på bild :)

Efter en väääldigt god middag så var det dags att släppa ut vilddjuren. Dom tyckte det var såå kul att få springa och plumsa i den djupa snön. Vi var ute och gick ganska många varv innan vi nöjde oss.
Mike i den djupa snön.


Jag hoppas att ni ser hur gaaalen Tompa ser ut på den här bilden. Orkar inte fixa och zooma in i photoshop så ni får hålla till godo ändå :) Lee körde gula ögon, medans Mike tyckte gröna var häftigare...
Mina två galenpannor!

Tack för en jättetrevlig och skön kväll Annika. Så skönt med TYSTNADEN och LUGNET!

1 kommentar:

  1. Haha inte kan jag då tänka mig att det var tyst när ni två träffas..

    SvaraRadera

Bloggarkiv