lördag 4 december 2010

Underbar dag

Vaknade sju imorse och var pigg som en mört!
Klev upp och skottade hela gården, och innan klockan var nio var hundarna och jag i skogen. Vi var ute och gick i lite över en timme. Termometern stod på -10 grader och solsken. Underbart!

En perfekt start på en bra dag!

Hundarna sprang och pulsade fram i djupsnön. Lee var alldeles frostig i pälsen när vi kom tillbaka till bilen, och Tyson hade snökulor i hela mustaschen.

Igår när jag slutade jobba så sent så åkte jag och Annika upp till klubben. Någon hade plogat längs kanterna av planerna så det var en perfekt promenadbana. Vi gick några varv tillsammans, och sen gick vi och ställde oss på varsin sida och skickade hundarna emellan oss så dom fick köra intervaller i djupsnön. Gissa om jag hade nöjda grabbar med mig hem sen.

Idag fyller Mats mamma år så vi ska dit och äta snart & fira henne. Sen ikväll blir det ännu mera firande för då ska vi på 30+30 års kalas med mexico-tema. Mattias & Andreas fyller år. Det ska bli jättekul. Så nu ska jag sätta lite fart så jag är klar tills vi ska åka :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv