söndag 5 december 2010

Dags för söndagsmys

(Mike & Sky förra vintern...runda & goa)


Annika ringde & efter att vi pratat i över en timme så började min tfn få dåligt batteri så vi var tvungen att sluta. Ca. en minut senare ringer hon igen och undrar om jag ska med ut och gå.

-Neeeej, eller....jo. Ja måste väl.

Tack för att du drog ut mig. Det var precis vad jag behövde för att vakna till liv idag. Jag visste bara inte om det än ;)

Vi gick fram tills att det blev mörkt. Sen tränade vi lite lydnad innan vi åkte hem. Jättekul och jättenyttigt att träna med störning. Det gick verkligen över min förväntan :) Mike höll bra fokus på mig och kikade vad dom höll på med ibland bara. Jag tycker ju att han har kommit lite långt fram i fria följet på slutet, så jag bad Annika kolla på det. Hon tyckte inte att det var nåt att bry sig i. Så jag kanske ska släppa det och låta han hålla possitionen så ändå. Sen gjorde han några braa vänstersvängar också. Inte perfekta men han gör dom med en medvetenhet om sin bakdel. Å just nu är jag nöjd om han visar det.

Mats är gullig och håller på och snickrar ihop en grind till köket så jag kan stänga undan hundarna där ibland. Just nu har jag ju haft ett ihopfällt torkställ...inte den bästa lösningen kanske ;)

Sen blir det söndagsmys med den nya julsagan med Jim Carey. Mats har köpt den på blue ray och ska bjuda mig på pizza eftersom jag bjöd på taxi hem igår. Perfa :)

1 kommentar:

  1. Nästa lydnadstävling får du också följa med, både Lee och Mike vill ju tävla!!

    SvaraRadera

Bloggarkiv