söndag 5 december 2010

30+30= F E S T ! ! !


Igår var jag och Mats på 30-års fest. En kompis till Mats som fyllde. Dom hade hyrt byalokalen i freluga & Mexico tema var det som gällde. Jag har nog aldrig sett så många sombreros någon gång i hela mitt liv :) Men bäst var ändå Pär som hade suttit uppe hela kvällen före och sytt "Nacho-libre" dräkt. Jag höll på och garva ihjäl mig när jag såg honom. Han vann även tävlingen för bästa kostym. Det var en trevlig kväll. Jag kände mig lite seg och kom inte igång riktigt förns i slutet av kvällen. Men det var kul att träffa alla, speciellt Nina & Johanna. Var ett tag sen jag träffade dom. Nina är ju så gullig nu med sin lilla kula till mage.

Idag är jag fruktansvärt trött. Ligger i sängen och kikar på datorn.

Annika, Malin & Maria var iväg och tävlade lydnad igår, å dom kom hem med tre första pris. Malin i klass 1, Maria klass 2 & Annika i klass 3. STORT GRATTIS till alla tre!
Så nu blev jag sugen på att träna ännu mera lydnad. Har blivit lite dåligt nu när jag har jobbat så mycket. Ska försöka få till några bra pass till veckan. Då är Carina tillbaka på jobbet och det blir lite lugnare för mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv