onsdag 29 december 2010

Kvällsträning

Ikväll trillade nästan poletten ner. Vänstersvängarna i fria följet var nära att vara korrekta. Snart, snart.. sitter dom nog. Possitionen i övrigt känns bara bättre och bättre. Vi var inne ikväll igen. Jag måste ta mig i kragen och åka iväg och träna ute någon dag nu.

Vi har även börjat träna lite fjärr idag för första gången. Vi har börjat med sitt-ligg och ligg-stå. Det svåraste skiftet än så länge är från ligg-stå. Mike vill gärna ta ett kliv fram där. Men jag tycker det gick bra för att vara första passet. Allt kan ju inte vara perfekt från början ;) Fjärren tycker jag är ett sånt moment som är roligt och perfekt att pula med inne när det är vinter.

Lydnad är ruskigt roligt ibland. Ska försöka ta mig iväg på dom gemensamma träningarna i Nytorp och på klubben nu i vår.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv