måndag 1 augusti 2011

Film

Här kommer en film från lagtävlingarna som Annika har klippt ihop. Skrev mycket om loppen tidigare...lite kort....

Lopp 1. Lee kändes ok. Det jag irriterar mig på är att han fortfarande väljer västersida ibland och vägrar komma in på min högra. Typisk sån grej mellan hinder 2&3 och på hindret innan balansen. När han inte går in i lilla tunneln är mitt fel, jag var lite otydlig där.

Lopp 2. Det var det loppet vi tog SM-pinnen med laget. Där tycker jag Lee gick jättefint. Back svängen på slutet innan upploppet är ja mest nöjd över. För det är en sån grej vi har haft jättemycket problem med och det är så kul att det börjar lossna nu och att han inte tvekar på ett sånt ställe. Lilldjävulen kom nog fram i honom på balansens kontaktfält eftersom han hoppade TVÅ ;) Han som brukar vara klockren på dom. Men hellre det än vänstersida som i första loppet :)

Lopp 3. Där kändes han också jättefin. Synd att han slarvar och river så förbaskat. För inte så länge sen önskade jag mig mest av allt flyt i loppen. Å det börjar vi få. Nu ska vi bara få till det där lilla som inte funkar också :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv