torsdag 18 augusti 2011

Paus

Jag tror jag har tagit en paus i mitt liv. I träningen. Å det är faktiskt skönt! Det har varit mycket förändringar i mitt liv i år som har varit jobbiga och som jag har behövt tid att landa i. Fortfarande.

Inne på sista semesterveckan nu. Tiden går fort. Samtidigt som det känns som att jag har varit borta ifrån jobbet i en evighet. Antagligen kommer man igång igen så fort rutinerna i vardagen kommer tillbaka. Jag har nästan inte satt min fot på en agilityplan. Borde egentligen ha tränat mer kanske... det är ju DM på lördag. Ska bli kul! Jag har inga direkta förhoppningar, men det ska bli kul att tävla igen.

Vi var iaf upp och körde ett kort pass häromdagen. Hundarna var överlycklig. Båda gick bra. Mike imponerar lite. Han känns mer och mer stabil. Trodde han skulle vara överladdad efter vilan som har varit, men det var snarare som att många bitar hade fallit på plats. Det är så kul att se hur han utvecklats och växer. Jag kan köra på honom mer och mer och jag gillar sättet jag kan köra honom. Vi har verkligen kul tillsammans. Nästa år ska vi tävla. I år lär vi känna varann och provar på. Det känns skönt för jag är inte så stressad med att det ska gå fort. Lee har börjat slarva på kf så det ska vi ta tag i ordentligt. Svängarna däremot börjar lossna mer och mer. Superkul! Så som vi har kämpat så känns det skönt att det äntligen(!!!) kommer.

Lite förvånad över att det är så många läsare trots att jag inte har uppdaterat på så länge.. Jag ska bli bättre. Snart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv