lördag 27 augusti 2011

Träning

Idag när ja hade jobbat klart så ringde jag Annika, hon höll precis på att skicka meddelande till mig. Vårat lilla lyckopiller - Sofia var hemma! Hon ville träna efter en hård vecka på Ibiza ;) Sagt & gjort! Vi åkte upp och medan Sofia och jag skvallrade så byggde Annika en skitrolig bana med en massa spring och blindbyten hit och dit. Jobbig som fan! Men träningen gav verkligen sååå mycket. Å OJ va roligt det är att köra! Jag är verkligen taggad på att träna igen nu. Ska åka upp med hundarna och köra ett pass igen på banan imorn bitti innan ja börjar jobba.

Det vi behöver träna mera är..
  • min kondition. Fan va usel ja är...orkar ju ingenting!
  • Mike måste träna slalom. Tar ingången men skiter i att bromsa och bara kör förbi andra porten h e l a t i d e n ! Så det ska tränas. Ska utmana mera där så han verkligen lär sig att kontrollera det även i högsta hastighet. Det är då det brister.
  • Tompa ska fortsätta nöta svängar. Kan fortfarande bli mycket bättre.
När vi tränat klart så åkte Sofia hem och grillade, medans jag och Annika beställde en varsin pizza som vi åkte ut på Långnäs och käkade vid vattnet. Riktigt gott & onyttigt. Men är det lördag så är det ;) Jag har faktiskt varit duktig och hållt mig från all skit i lunchrummet på jobbet nu. Man märker ju vad som är fel när man går NER 3 kilo på semestern..what??! Men det är ju den där chokladbiten, den där vaniljmunken i lunchrummet som gör det... Så ja e riktigt stolt att jag hållt mig från allt skit hela veckan :) Käkat plommon och vindruvor istället. Sååå gott! Men man får ju pissa var femte minut...men det är det nog fan värt :)

Trevlig lördagkväll allihopa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv