torsdag 4 augusti 2011

No Strings Attached


Lyxade till det med pizza & film med Mats ikväll.

Kikade på den här filmen. Typiskt mig film som Mats sa. Jag tycker den var jättebra. Säkert en sån film som Annika skulle tycka var skit töntig. Det känner ja på mig. Jag gillar Nathalie Portman. Sen skulle jag också vilja ha en ballong av en kille som ja precis sovit med. Hur gulligt är inte det? Egentligen.

Jag har faktiskt fått en chokladkaka när ja dejtade. För att jag hade mens, och för att tjejer gillar tydligen choklad då. Urgulligt. Vi var tillsammans i tio år sen. Fatta t i o å r. Chokladkakor är verkligen att rekomendera. Ja lovar..det var den som gjorde det!

2 kommentarer:

  1. Schysst att hänga ut mig...jag som gillar romantiska komedier...

    SvaraRadera
  2. Jag gillar inte romantiska komedier.. deckare ska det vara!

    Jag tror att tjejer i allmänhet gillar choklad!

    SvaraRadera

Bloggarkiv