tisdag 30 augusti 2011

Slut på måndagen 29 aug. 2011

Klockan är 00:10.

Idag har jag varit sjukt trött av olika anledningar. Slutade 14.00. Åkte hem och sov middag. Tog med mig grabbarna grus till klubben och körde lite slalom & kontaktfälts träning. Idag var dom sådär ruskigt bra. Mike satte slalomet i full kareta utan att gasa förbi några pinnar...snygga kontaltfält & fullt fräs hela övningen igenom. Jäklar va duktig han är ibland! Det känns som att träningen tagit ett stort kliv framåt. SÅ KUL! Å min träningslust är tillbaka!!! Lee tar för sig mer och mer med mig på längre avstånd utan att fråga så mycket. Både på gott och ont. Ibland blir det missade kontaktfält men idag var det bara på gott. Mitt hjärta! En bra dag mina vänner!

Mike lyxade till det när han kom hem och bäddade på golvet igen...

Imorn är jag ledig. Då ska vi sova LÄNGE på morgonen. Träna agility på dan & träffa Johanna nånstans däremellan eller efteråt. God Natt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv