söndag 31 oktober 2010

101030

Igår hann jag inte med allt jag ville göra, men nästan..

Började med Agilityträning med Alex. Vi byggde upp två övningar. Vi tränade på blindbyten. Jag hade kameran med så det blev både bilder och film.

Alex & Floyd

Alex & Floyd

Jag & Tommy Lee


I den ena övningen skulle man ligga före hunden, göra ett blindbyte för att sen bromsa upp dom och göra en rallarsväng.

Jag & Tommy Lee
Alex & Floyd


I den andra övningen tränade vi flera blindbyten.
Alex & Floyd



Efter agilityträningen med Lee så åkte jag till Karin och vallade med Mike. Tränade på höger & vänster & att han skulle hämta upp dom till mig. Att han skulle ha rätt attityd och ta det lite lugnt. Han är väldigt snabb i rörelserna. Men han gick fint mestadels, utom när Salsa "hejjade på honom" då gjorde han nåt rus. Men det känns som att träningen går framåt. Knäppte nåt kort på Karin och Salsa.









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv