torsdag 7 oktober 2010

Rapport

I måndags hade vi våran sista rapportträning på vardagkvällar.
Det blir så himla mörkt ute nu om kvällarna. Den här gången hade våran lilla grupp fått ett till ekipage som var med och körde. Ett äldre par med en golden ifrån Järvsö. Han tog lite kort med min kamera på mig och Mike. Sen har jag knäppt resten. Försökte få lite actionbilder när hundarna kom men dom kom så fort så på nästan alla kort är det en halv hund ;)

Mike klarade iaf alla sträckor den här gången också & sprang på fint tycker ja. Den här gången var det inte blött och halt ute heller så nu kunde han dra på..vilket resulterade i att han sprang tyst ;)


Jag hämtar Mike innan sista skicket.

Vi väntar på att hunden före har kommit fram, för att få klartecken att skicka.


Mike sitter startklar och väntar på att jag ska släppa honom och säga "marsch".

Mike sitter och väntar på sin tur på sin station.

Thomas & Theo på sin station.


Söt-Filur, Malins hund som jag brukar vara hjälpförare åt.
Vi hjälper varann då varken Berit eller Pär kan komma alla gånger.

Filur väntar på sin tur.

Duktig kille som ligger och väntar väntar på att få springa tillbaka till sin matte.

1 kommentar:

Bloggarkiv