fredag 8 oktober 2010

Thank God it´s Friday

Fredagar är alltid lika härliga!
Oavsett om man ska jobba hela helgen eller är ledig.

Mats skulle repa med bandet ikväll, och eftersom jag slutade fyra (min tidiga fredag) så hann jag rasta hundar och duscha innan han kom hem. Skjutsade honom till repan och tog sen en sväng förbi Woxlinskan. Snackade lite skit innan det var dags att åka ner på Spicy Cow. Jag och Berit hade bokat bord. Åt en härlig grilltallrik med grillade kycklingvingar, revbensspjäll, lökringar ölkorv, dollarchips och majs m.m. Mums!

Nu ska jag njuta av en lugn hemma kväll. Imorn tar jag med mig dom två svartvita och åker till Järvsö för kurs. Ska ha agilitykurs där i dagarna två. Tyson ska vara hemma med husse och mysa.

Har även lagt ut min nya kurs på klubben nu också. Agilitypaketet. Spännande och prova nå nytt! Hoppas folk är sugen att köra även under vintern!

Gillar den här låten...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv