måndag 25 oktober 2010

Firmafest

I lördags hade Willys unga personalfest.

Kameran hängde med bra där i första svängen..Tyvärr hade jag nattinställning på, därav suddiga bilder. Jag glömmer ju alltid att ändra om till auto ;)

Vi började kvällen med bowling.
Josefin sa snabbt " Ok, förloraren bjuder vinnaren på en shot."
Hornen började snabbt växa i allas pannor...tävlingsdjävulen var på G.

Åsa & Fia sitter redo.
Mickis kollar in om hon ska härma Alex "stil".
(hon valde att inte göra det...tur var väl det med tanke på utgången..)
Jag alldeles innan min första Strike..oh yeah!

Jag ledde bra ända till sista omgången...då Josefin går in och sätter fem strikes. WHAT?
Josefin blev därmed vinnare, och Alex kvällens förlorare. Jag tyckte hon kunde trösta sig med att man inte kan vara bäst på allt.
Å hennes agilitysäsong har ju inte varit dålig om man säger så...
Efter bowlingen köpte vi MAX mat.
Åkte hem till Mickis och åt och snackade skit.

Sen spelade vi såklart spel.
Man måste ta upp flaskan med höger hand, för att sen dricka med vänster... man ska stå upp och säga ohoh och göra en dansmovies innan man sen tar upp flaskan och..man får inte säga drick...TOAKORT....straffklunk...SKÅL!
Fassiduck, duckifass...does he fuck? eller hur var det nu...hmm ;)
Alex var på topp under kvällen.
Josefin tycker att vinsten smakade minst lika bra, om ändå inte liiiite bättre än hamburgaren ;)

Vi avslutade kvällen med att röja loss på dansgolvet på tranan.

Tack brudar för en kanonkväll!!!!


1 kommentar:

  1. Haha, ja Alex är ju inte så bra på sporter som har runda föremål som man ska kasta eller sparka.... jag spelade fotbollsgolf med henne i somras så jag vet vad jag talar om...hihi!!!

    SvaraRadera

Bloggarkiv