lördag 30 oktober 2010

Morgonmys

Har ni sett vilka två små söta busvalpisar?
Tänk va tiden går fort.

Igår hade jag min superfredag. Den jag slutar klockan fyra och inte klockan sex. Tänk va två timmar gör stor skillnad. Hade bestämt vallning med Karin tidigare på dagen, så jag åkte hem och hämtade Mike och åkte direkt. Allt för att hinna med ett pass innan det blev mörkt. Träningen hos Sussie sist hade gett reultat. Han gick fint ut och höll sig mot staketet. Eftersom vi var i fållan så var det lite trångt för att få till bra avstånd från fåren i drivningen. Så Karin tyckte att jag skulle strunta i det där och kanske träna drivning på större ytor, och det tror jag är bra. Karin körde med Salsa också. Jättenyttigt att kolla på andra och få tips och ideér.

Idag klev jag upp halv nio när Mats klev upp. Eldar i kakelugnen och sitter och surfar. Tycker det är lite mysigt på mornarna. Idag vill jag hinna med så mycket. Träna agility med Alex, valla hos Karin, personalfest med jobbet. Å nånstans däremellan eller jag tror jag ska klämma in det först på dagen. Så skulle jag vilja hinna träna lite spår med Tyson och uppletande med Mike.

Skönt med lediga helger!!
Det blir ju så mörkt om kvällarna nu så man hinner ju inte alls träna som man vill.
Ska försöka lägga upp ett träningsschema för hundarnas fysträning i vinter. Måste verkligen bli bättre på det. Å har jag det på ett schema så är det så mycket enklare för då kan jag inte tänka "men det ska jag nog göra imorgon, idag är jag lite trött vi tar en promenad idag så kan jag..." utan då är det bara att gå ut och göra det. Trots att det är mörkt och jäkligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv