torsdag 15 mars 2012

Film

Jag och tekniska prylar går verkligen inte ihop!!!
Nu är jag så osams med imovie så ja skiter i det..
Tänkte att jag skulle snygga till filmen lite med fin musik så man slapp höra min ljuva stämma, men eftersom jag är så grymt oteknisk så får ni stänga av ljudet på datorn istället..

Filmen är från träningen med Annika.
Mike hade fuskat på kf på balansen ett par gånger innan, därför fick han göra korta stopp på nedfarten några gånger. Han tappar lite fart av det men det tror ja inte är något problem. Det är nog bara sånt man får ta under själva inlärandet. Hindret efter korta tunneln fick vi även en rivning på nån gång. En gång hoppade han och rev hela hinderstödet för han hade så bråttom att komma ikapp mig. Så jag fick gå längre upp för att hjälpa honom där. Det gör att han får en ganska stor sväng. Så det är nåt vi ska träna på. Så han fixar det själv utan att dra på sig rivningar för att han stressar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv