tisdag 27 mars 2012


Hej Hopp!

I lördags när jag slutat jobba så åkte jag hem och tog en dusch, bytte om och tog hundarna med mig till Gävle. Lämnade av dom hos Tobbe och skjutsade honom till Gävle konserthus. Å lucky me lyckades köpa till mig en biljett som någon inte hade hämtat ut. Tjohoo! Sullade ju till det så jag blev utan tidigare.. Men nu fick jag alltså ändå njuta av en konsert med världens snyggaste kille och Ola Salo. Tycker han är grym! Snyggingen är ju Tobbe om ni inte fatta det.. :)

Konserten var skitbra!! Så himla glad att jag fick se den. Efteråt åkte Tobbe och jag ner och åt på Church street. Det är ju så otroligt gott där. Man är alldeles sprickfärdig när man går ut därifrån. Sen gick vi vidare och mötte upp några kompisar till honom på Brända, och avslutade kvällen på All star innan vi tog taxi hem.

Dagen efter så mötte jag och Mike upp Annika och hundarna på Gävle bro. Jag kände mig lite konstig så Annika fick köra och tur var väl det för dagen slutade med akademiska i uppsala för min del. Suuurt att inte få tävla, men det kommer väl fler antar ja. Nu laddar vi för nästa istället!! Jag är väldigt glad att jag hade Annika med mig iaf.

Söndagkvällen avslutades med pizza och mys med hjärtat. Bra avslut på den dagen iaf :)
Igår var jag bara hemma hos T och tog det lugnt. Idag var han snäll och skjutsade hem mig, och nu har man gjort några arbetstimmar igen.

Hoppas ni har haft en bra helg allihopa!!

4 kommentarer:

  1. Ja, det var riktigt tråkigt det som hände. Hade ju gärna även träffat dig! Vilken tur att det faktiskt kommer fler tävlingar! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jaa vi får dricka portello på nästa tävling istället Josefin ;)

      Radera
  2. Håller med ovanstående, riktigt tråkigt men hoppas du mår bra nu, har tänkt massor på dig. Tävlingar har jag för mig att det finns typ hela året om.....,

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Malin! Det finns väl det...men det hade ju varit såå mycket roligare att tävla nu ;) Vilken liten raket du har hemma då!! Såg filmen idag...han kommer bli grym lillemannen :)

      Radera

Bloggarkiv