torsdag 22 mars 2012

Slutdatum - startvecka

Nu har jag ett slutdatum på jobbet - shit pommes!!!

Jag har även en startvecka på nya.
Nervöst men sjukt kul ska det bli!

Nu är det nära.
Snart är jag inte Bollnäsbo längre utan Gävlebo. Jag har varit sjukt sugen på att bo i Gävle tidigare och det var jäkligt nära flytt en gång tidigare också men då blev det inte av. Så det ska bli kul att äntligen få slå slag i saken. Sen att jag kommer att få bo med världens underbaraste människa gör ju inte saken sämre heller.

Saker som jag kommer sakna är nog alla mina vänner - men en timme bort är inte mer än att man kan åka och hälsa på över dagen :) Å brukshundklubben...jag trivs på våran klubb. Men det finns ju en brukshundklubb och en agilityplan i Gävle också så det löser sig nog ;)

Man måste ju våga lite här i livet också...det här är mitt försök!

1 kommentar:

Bloggarkiv