torsdag 1 mars 2012

Klädrensning

Bravo Päron & Hallon
Visst ser den god ut?

Jag brukar tycka att Bravo har goda juicer och hur snygg var inte den här? Jag blev sugen så fort jag såg förpackningen. Tyvärr så gjorde den mig lite besviken. Den var alldeles för söt för min smak.

Idag när jag slutade jobba så rev jag ut allt i min garderob. Möblerade om & rensade ut allt jag inte använder. På sängen hamnade allt som skulle in i garderoben igen och på golvet låg en hög med kläder som skulle slängas och en hög med kläder som luktade garderob för dom har varit där inne för länge, så dom hamnade i tvätten.

Solen sken idag så jag blev på värsta städhumöret. Så efter att garderoben var rensad så damsög jag hela lägenheten. Imorn ska ja ta reda på all disk innan jobbet och sen ska ja försöka gå igenom alla garderober med lådor och se vad jag kan rensa ut.

Var till Mats & Tyson och hälsade på en sväng ikväll och nu när jag kom hem så gick luften ur mig. Tror det blir en tidig kväller ikväll..

Full fart mot helgen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv