onsdag 28 mars 2012

Goodnight sweethearts

Kvällsfika.

Godkväll!

Kikat ikapp mig på lite serier på tvplay nu. Som alltid på kvällarna måste ja ha nåt gott att tugga på. Jag är verkligen världens gottegris på kvällarna. Hundarna har varit nöjd sen vi var i skogen. Själv har jag haft världens sug efter att träna agility. Säkert lite extra bara för att Tobbe har lånat bilen. Fast värst saknar jag nog ändå honom. Å säkert lite extra bara för att jag börjar bli trött och kramsjuk. Så egentligen borde jag nog gå och lägga mig. Då kanske alla problem är lösta? ;)

Imorn ska det tvättas, träffa B & hundarna, joggas, träffa Johanna..jag tror jag ska ställa klockan. Sista-minuten-Helena vill jag helst undvika imorn tror ja. En skön och slapp dag men ändå effektiv...det siktar vi på!

Tjingeling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv