torsdag 8 mars 2012

Träning med syskonen bus

Agilityträning med Annika direkt man vaknar på morgonen.
Bättre start på dagen kan man knappast få!

Vi byggde upp en klassisk klass 1 bana som vi körde med Mike & Sky. Det var roligt att se hur mycket grunderna på kf satt kvar sen i somras/höstas. Det behövdes en del påminnelser men överlag tycker jag båda två gick riktigt bra. Ringrostigt, men man kan ju inte direkt förvänta sig nå annat. Nu vet vi lite mer vad vi behöver träna på.

Å då menar jag även för min och Annikas del :)
Det är iaf roligt att se att dom flesta fel som uppstår beror på att dom fått för lite träning på just den svårigheten. Å det tycker jag är ett ganska tacksamt fel. Mike stressar upp och låter ganska mycket om han inte vet vad han ska göra och problemet då är att han inte ens försöker ta in den information jag försöker att ge. Så det kan ju bli spännande i rättvik där ljudnivån i ridhuset är som den är ;) Jag hoppas att det är nåt som försvinner med lite mera träning iaf.

Fy va roligt det var att träna idag!
Ett till pass inbokat imorn... Nu kör vi!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv