fredag 23 mars 2012

Mysig förmiddag

Vaknade strax innan klockan ringde nio imorse. Skönt med sovmorgon!
Sen åkte jag och hundarna upp på klubben och gick en promenad längs långa spåret på slingan. Helt snöfritt uppe på klubben nu...härligt!! Nu ska det bara torka upp så kan man träna agility utomhus igen. Vintern gick nog ganska fort iår ändå :)

När vi åkte hem så köpte jag med mig lunch och for till Berit. Vi käkade och hon bjöd på fika. Hon öste på åt mig så jag höll på att smälla av. Proppmätt minst sagt.

Morotskaka, kladdkaka, gino...oh my god!

Busade med bröderna bus innan jag åkte hem. Nu ska jag städa lägenheten innan vi ska åka till Annika J och hämta ett presentkort som jag har köpt. Sen blir det kvällsjobb idag igen. Skönt att vara ledig på dagen faktiskt. Det gör inget att jobba kväll på fredag om man ändå jobbar lördag och inte har nåt inplanerat. Nä nu ska jag sätta fart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv