fredag 30 mars 2012

Fredag

Återstår att se om det är någon som klår storhandlingen som en kund gjorde av mig på Willys i onsdags. Årshandling kallade hon det. Imponerande tycker jag!

Godmorgon!

Fyra maskiner tvätt är laddade i maskinerna. Jag hoppas hinna med några fler innan jag börjar jobba idag. Jag håller på och tvättar upp mina sommarjackor så dom är fina och fräscha för användning. Sen om jag hinner så ska jag även tvätta undan nån vinterjacka. Sen är det ju all vanlig tvätt också som ska tvättas. Så det blir några maskiner även fast man bara tvättar åt sig själv. Nu ska jag packa i ordning mat och grejjer åt Lee. Han har sån tur så han ska få vara med Hanna i Växbo och leva lantliv hela helgen. Å jag och Mike ska ta tåget till Gävle. Spännande och se hur lilleman tycker det är att åka tåg :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv