torsdag 15 mars 2012

Sjukstuga

På söndag morgon åkte vi till Gävle ganska tidigt. Tobbe hade rep i sandviken så efter att jag skjutsat dit honom så passade jag på att göra ett kort stopp i valbo.

Kunde inte motstå att köpa ett baggenbälte som jag gått och lurat på länge.
Så nu finns det inga ursäkter längre..nu ska Mikes och mina joggingturer bli en bra vana ;)

Jag grabbarna gjorde ett stopp vid hedesunda vägen och tog en skön promenad i solen innan vi åkte till Tobbes lägenhet. Det har verkligen varit vårväder hela veckan där nere. Underbart!

På måndan åkte jag hem och jobbade och visade min lägenhet innan ja åkte tillbaka till Gävle igen. Vaknar på tisdan med feber och både jag och Tobbe har legat helt däckad hela veckan. Längsen jag var såhär sjuk. 39 graders feber i flera dagar. Ingen höjdare. Jag hoppas jag blir frisk nu. Inte den uppvärmning jag hade tänkt mig inför söndagens tävling direkt. Hundarna har fått nöja sig med kisspromenader bara för att jag har varit så dålig. Så jag håller tummarna att det ger med sig så jag kan jobba på lördag och träna ett pass med hundarna och gå en rejäl promenad så dom får göra av med lite överskottsenergi som dom har samlat på sig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv