onsdag 7 mars 2012

Min första subway

Min första subway macka - himmelskt god!!

Godkväll!

Vissa veckor bara swischar förbi..
Helgen som var så jobbade jag hela. På lördag kväll kom Annika och Meya hit och åt gott & umgicks med mig. Grabbarna hade hängt med Hanna tidigt på morgonen ut till Växbo medans jag jobbade. Lite ovant att vara hundlös. Men när melodifestivalen var slut så kom dom och Hanna hit. Avslutade helgen med ett långt jobbpass på söndagen, så myskväll med T efteråt var efterlängtat. På måndag jobbade jag i vanlig ordning men efter att jag slutat så åkte vi ner till Gävle. T spelade första matchen i KM i curling och jag och Pamela var och kikade. Dom vann och gick vidare till nästa match som skulle spelas dagen efter.

Igår tisdag åt jag min första subway macka. Vitlök och parmesan bröd med kyckling, avokado, fetaost, gurka, sallad och senapsdressing med honung. Mumma! Över förväntan. Kommer lätt äta där fler gånger.

Efter en god lunch så åkte vi och spelade några macther badminton. Jag förlorade alla, även om ja fick bra med poäng i vissa. Skitsamma..det är roligt ändå även fast man får springa som en jäkla blådåre hit och dit ;) Å träningsvärken som jag har fått idag visar att jag använder muskler som jag inte brukar använda. Sist vann jag ju två matcher..så vänta bara..lite mera träning så... ;)

På kvällen var det dags för andra matchen i curling-Km.
Curling är faktiskt ganska roligt och spännande när man lärt sig spelet lite mera. Så nu kollar jag inte bara på den där snygga killen som spelar längre..

Tyvärr åkte dom på stryk och gick inte vidare. Så efter matchen skjutsade jag T till jobbet innan jag och hundarna gick på en långpromenad ner och igenom stan. Mysigt att gå i Gävle om kvällarna faktiskt. Ganska mycket folk i farten även fast det är sent.

Idag jobbade jag kvällen istället för Forslin så därför kunde ja åka tillbaka till Bollan klockan två. Lyxigt värre för då fick ja sova med T en sväng & äta lunch tillsammans innan jag var tvungen att åka. Finns nog inget som slår att sova med någon som ligger och håller om en om nätterna. Myyyysigt värre!!

Nu är dagens jobbpass avslutat och jag och hundarna har hunnit vara ut på en långpromenad. Så nu slöar vi lite i soffan innan vi ska gå och lägga oss.

Sov gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv