lördag 23 juli 2011

Efter regn kommer solsken

När jag vaknade idag så spöregnade det ute. Så fort det blev uppehåll åkte jag och hundarna ner på stan och handlade lite gott till ikväll. Å sen drog vi till skogen och gick en mil. Superskönt att gå i skogen när det är så tyst och fridfullt. Inte en själ såg vi. Härligt!

Nu ska jag göra mig iordning för ikväll. Vi ska till Mickis före och sen drar vi ner på yran igen. Ska bli sjukt kul! Passade på att svänga in på jobbet och köpa lite thaimat. Dom här är sjuukt goda! Å kostar bara 19.90 styck. Det är jättemycket mat i dom. Å hur mysig är inte förpackning?? American style typ. Man bara värmer den, öppnar locket & äter direkt ur kartongen. Me like!


1 kommentar:

  1. Vad bra att de är goda för jag köpte såna idag, det såg i alla fall jättegott ut, ska testa i morgon! Taré lungt ikväll!!

    SvaraRadera

Bloggarkiv