tisdag 26 juli 2011

Gnällkärring

Det började med halsen. Idag värker både kroppen och halsen. Fy faaaan! På min semester! Det förstör mina planer när ja inte hittar orken!!! Sådär nu har ja gnällt av mig lite...

Idag ska det sista i lägenheten städas. Jag ska ner på banken och begära ett nytt kort. Mitt nya bankkort bestämde sig ju helt plötsligt att inte fungera, varken chip eller remsa. Man blir jäkligt handikappad. Särskilt när man inte ens får ut pengar i en bankomat. Vi ska upp och bygga banor inför onsdagens tävlingar & förbereda allt inför tävlingen. Sen när det är gjort och hundarna har fått gått sina promenader så tänker ja inte göra nå mer. Bara sitta i soffan och hoppas att jag blir frisk. Jag brukar försöka att ignorera att jag är sjuk men ja lyckas inge bra idag..

Nu ska ja äta frukost. Håll tummarna att den gör sitt! Annars åker ja och köper alvedon & muccoagin.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv