torsdag 7 juli 2011

Vi vilar oss i form


Min blogg är trist och tråkig just nu. Jag är såå trött hela tiden. Idag körde ja på direkt efter jobbet så jag inte skulle hinna bli det. Dammsög, skurade, tvättade, bytte sängkläder...så nu skiner det, luktar gott och är rent och fint hemma. Börja 6.30 varje dag är ingen höjdare.. Jobbar 6 dagar den här veckan och på den 7:nde dagen ska vi tävla i arvika. Härlig uppladdning. Man kan säga att vi vilar oss i form dom sista dagarna. Promenader är det enda ja orkar, för dom gör mig lite piggare. Tänkte ta en sväng till byn ikväll men så gick luften ur mig..

Återkommer när jag är piggare... HEJJA BOLLNÄS som tävlar i skutskär hela helgen! Resultaten haglar in!! :) Va roligt det är att jobba. Verkligen.

15 dagar kvar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv