söndag 3 juli 2011

Soffdag

Shit pommefritt!!
Jag hade verkligen glömt bort hur det är att vara bakis. Varit trött hela dagen och tillbringat i stort sett hela dagen i soffan. Jag åkte upp på klubben och tränade ett kort pass nu på kvällskvisten. Hanna & Berit var där. Kul att se framstegen som Connor & Baltazar gjort :)

Fokuserade på slalom eftersom det är ett av hindrena vi har mest problem med eftersom vi har tränat det för lite. Sen tränade vi backsväng och lite tajta bakombyten. Tycker Jenny gör så grymt snygga såna. Så istälet för att tappa hakan och dregla varje gång ja ser dom så tänkte ja försöka träna det själv ;)

Nu efter träningen så åkte ja hem och lagade mat. Tio på kvällen...Bedrövligt ja vet. Men ja tänkte försöka vara duktig och ha färdig mat på luncherna. Tidsoptimist som man är så blir det bara att ja slänger i mig en massa skit för att ja inte hinner laga. Nu ska det bli ändring på det :)

Imorn är första dagen på Carinas semester också. Så nu kommer jag vara ansvarig för frukten i tre veckor :) Alltid lika roligt. Även om man är där jämt annars också så blir det ju mer som "min" nu. Ja planerar upplägg, beställer etc. Ska bli kul! Carro ska vara där med mig på mina tider, funkade bra förra året så det blir nog kanon :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv