fredag 29 juli 2011

Hemma fix

Idag har jag pysslat lite här hemma. Orkar inte ligga på en strand och steka när jag är förkyld. Annika efterlyste en bild på mina fynd. Så här står dom nu på byrån. Jag gillar både fatet och kannan.
Jag gillar små detaljer. Det är oftast dom som gör helheten. Tyckte dom här små skyltarna var jättesöta. Dom fick hamna på mina lampor på nattduksborden.

Det här hjärtat sitter på en blomkruka. Tycker det är sååå fint! Fick det av min syster. Svårt att få en bild som gör det rättvist när man har en sån dålig kamera plus att det blänker och texten bara syns i ett visst läge. "Bon heur" som betyder Lycka.

Idag önskar jag att jag var gjord av pengar så jag kunde inreda som jag ville. Nu. På en gång. Men jag får väl nöja mig med att ta en liten bit i taget..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv