torsdag 30 september 2010

Dagarna jag väntat på...

Dom bästa dagarna på hela året!

Nu i veckan kom dom, lika härliga som alltid. Imorse gjorde jag återbesök hos tandläkaren, fixade en lagning som det hade lossnat en bit av. Dom fixade till det gratis så gissa om jag var nöjd.

Sen åkte jag och dom två svartvita till klubben. Tog en lång promenad i skogen och sen körde jag ett agilitypass med båda två. Glömde föresten berätta att vi körde rapport igen igår. Det gick lika bra som gångerna före. Den här gången kunde man dock höra Mike när han kom, han gnällde och muttrade lixom lite...det var ju halt så han kunde inte ösa på riktigt som han ville. Han är rolig min lilleman.


Eftermiddagen har jag tillbringat med min favorit terrier. Vi åkte till prästnäset bara han och jag som vi brukade göra förr innan dom svartvita kom in i bilden. Jag tror han njöt lika mycket som jag. Jag hoppas ni ser på bilderna hur otroligt vackert det var därute idag!
Han är så himla fin! Min pärla!
Vi hittade lite svampar också, inga kantareller som imorse, så även om man inte kan lägga dom på mackan så är dom fina att titta på.






1 kommentar:

Bloggarkiv