lördag 11 september 2010

Nathalias dag


11 september.
En sorgens dag för många. Så därför var det väl tur att det för 6 år sen idag föddes världens sötaste och bästa systerdotter. Sen dess är 11 september Nathalias dag.
6-års kalas står på schemat. Vi pratate i tfn igår. Jag blev bjuden på kalas. Hon önskar sig Barbies för hon samlar på sånna. Eller en rockring för det är roligt att rocka med två. (hon har en). Så om nån timme blir det stan och presentjakt.

Idag har jag tänkt att förutom presenter och kalas så ska dagen innehålla lite valltittning & hundträning. Det gäller att passa på nu när hösten närmar sig med stormsteg.
På måndag har jag min sista kursgång för gruppen jag har på klubben. Flera av dom debuterar ihelgen och jag vet att det kommer att gå bra. Det är en riktigt bra grupp & det har varit jätteroligt att ha haft dom. Dom är jätteduktiga!

Till veckan sätter vi igång med rapportträningarna. Jag trodde väl aldrig att jag skulle längta så efter att få hålla på med en bruksgren ;) Men rapport är grymt kul. Jag vill verkligen tävla med Mike i det. Så nu ska det tränas :)

Imorn ska jag ha kurs i järvsö. Ska bli väldigt kul! Jag hoppas dom gillar kursen!
Om jag hinner så åker jag direkt till Sussie och vallar med Mike efteråt. Jag hoppas ja hinner!

Nu ska ja hoppa in i duschen och sätta fart på den här dagen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv