onsdag 8 september 2010

Planering, fundering & massvis av ideér!


S j u k ! ! !

Har försökt stå emot i några dagar nu och vägrat ge med mig, men imorse fick jag erkänna för mig själv att jag nog mår bäst av att vara hemma från jobbet en dag och bara ta det lugnt.

Hundarnas dag = tråkdag. Mike sitter i hundgården, Tyson i lina & Lee följer varje steg jag tar och vilar vid mina fötter.

Kroppen är trött. Jag har sovit middag. Men nu börjar huvudet vakna och vill mer än va kroppen klarar av. Så jag har tagit tillfället i akt att gjort övningarna till helgens agilitykurs i Järvsö.

Sen har jag en massa andra ideér som jag har klurat en del på. Ska kolla upp lite grejjer och se om jag kan planera in lite. 2011 kommer att bli ett roligt år :) Nästan så att jag blir sugen på att köpa en kalender redan nu.. ;)


1 kommentar:

Bloggarkiv