lördag 25 september 2010

Jag dricker glögg med balkongdörrn öppen inatt...

Regn, regn, regn... Jag & hundarna sitter och myser med tända ljus & en härlig brasa i kakelugnen. Tracy Chapman på hög volym. Var ut och gick en sväng med dom då jag slutade jobba. Vi klarade oss bra, för just då var det uppehåll. Nu öser det ner igen. Mats är och repar med bandet. Så vi är ensam ikväll. Jag gillar såna här kvällar. Skönt att få bara vara då man är trött. Huset luktar päronchampagne av ljusen jag köpte av Hanna. Vardagslyx!

Mike ligger utslagen vid mina fötter. Tyson & Lee valde det bättre alternativet...sängen!
Ska småstäda lite. Mysa ner mig i soffan med nya numret av Vakre Hjem & Interiör.
Vila upp mig inför morgondagen. Då ska det jobbas mellan 11-21.15.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv