torsdag 9 september 2010


Kommer hem från jobbet. Sitter kvar i bilen pga av kass mottagning inne, och pratar i tfn med Annika.
Ser ett stjärnfall!

Självklart önskade jag!





Det var inte det enda som jag såg när jag satt där. Jag såg våran granne Mickel Räv också. Mats har sett honom springa över gården några gånger. Tack och lov har ingen av hundarna sett honom än. Bara känt lukten ;) Han sprang förbi alldeles utanför min bil.

Innan jag slutade så kom Carina och lämnade Herman till mig också. Så nu är han hemma <3
Hon skickade med ett papper så jag vet hur jag ska ta hand om honom. Ikväll ville han bara vila i köket, men imorn ska han få lite motion.

Sov Gott allihopa!!

Imorn är det fredag! Tjohoo!

Lite R E K L A M! ! !
"Lyxa till fredagsmyset med en nybakad äppelpaj, gjord på äpplen från WILLYS. 1 kg äpplen för endast 2 kronor. WOW!!!! Besök oss imorn hihi ;) Det är mitt helgtips! (hörde ni min fina melodislinga där..?)

Plus våra ursnygga scarfar för endast 39.90 som finns i kassan. Riktiga fynd! Dom är ursnygga och supersköna. Jag har redan köpt två! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv