onsdag 10 november 2010

Första snön

Från ingenting till JÄTTEMYCKET!
På en natt dessutom.

Det var tre överlyckliga grabbar som var ut och kissade imorse.
Snö är tydligen lajbans!

Tyson körde sin vanliga "strutsstil" sticka-huvudet-i-snön & sen tokspringa över hela gården.

Lee körde glädjeskutt över hela gården & gjorde allt för att få igång mig i leken.


Mike blev först VÄLDIGT förvånad. Jag undrar om han ens minns snön från ifjol. Men förvånad övergick ganska snabbt i DÖÖÖKUUUL!
Han for runt som en liten torped på gården och dök ner i snön lite här och där.
Det känns skit att vara sjuk så man inte kan åka och gå en lång skogspromenad med dom. Så dom verkligen skulle kunna springa & racea järnet.
Men vi ska ta igen det så fort jag är frisk igen.

Sen vet jag en skotergalen pappa som antagligen också är överlycklig för att snön har kommit :)

Godmorgon föresten!

2 kommentarer:

  1. Milton gjorde en tvärnit när han kom ut och fick se snön, sen var det höga benlyft och fnysningar en stund innan det var fullt race så snön sprutade runt båda pojkarna!
    Jag minns en hund som inte kunde kissa på gräset i våras utan vi fick leta små snöfläckar...själv kom han visst inte ihåg snön direkt!

    SvaraRadera
  2. Haha..nä det kommer jag ihåg att du berättade :) Dom är för goo våra småfisar!!

    SvaraRadera

Bloggarkiv